Skip to content

KRAKÓW biuro rachunkowe

Prowadzenie księgowości firm

  • Nasze usługi
    • KSIĘGI RACHUNKOWE
    • OBSŁUGA KADROWA
    • DORADZTWO PODATKOWE
    • OBSŁUGA PRAWNA
    • LIKWIDACJA SPÓŁKI
    • ZAWIESZENIE SPÓŁKI
  • CENNIK
  • Publikacje
  • Kontakt
  • ZADZWOŃ: 12 378 35 76

Jakich zasad powinien przestrzegać konsultant?

Jakich zasad powinien przestrzegać konsultant?

Zasady, których powinien przestrzegać konsultant, pracujący z osobami wysoko postawionymi:

  • Account manager, obsługujący ważnych klientów, musi być ekspertem, a nie przyjacielem. Życzliwość i uprzejmość powinna być wyrażona tylko poprzez szczere pragnienie zrozumienia potrzeb klienta.
  • Profesjonalny konsultant nie potępia, nie dyskutuje, nie zazdrości klientowi jego sukcesów.
  • Konsultant rozwiązuje problem VIP-klienta, a nie sprzedaje mu produkty, czy usługi swojej firmy. Zagłębia się w problemy, czy potrzeby klienta, zatem oferuje tylko rozwiązania, które na pewno są korzystne.
  • Account manager dla ważnych klientów ma wysoki poziom samoorganizacji. Jest w stanie zorganizować proces wykonania przez firmę zamówienia/zlecenia klienta szybko i perfekcyjnie, aby dotrzymać wszystkich obietnic i terminów.
  • Zadaje konkretne pytania, po uprzednim ich przemyśleniu i przeanalizowaniu. Pytania nie powinny dawać podstawy do wątpliwości co do tego kompetencji. Ważne jest słuchać i rozumieć klienta.
  • Indywidualne podejście jest niezbędnym elementem pracy z klientem VIP.

Zobacz wpisy

Jakie zdarzenia nie podlegają rejestracji w KPiR?
Mailing reklamowy

W razie pojawienia się jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu:

Telefon: (012) 378 35 76

E-mail: konsultant@krakow-biuro-rachunkowe.pl

WordPress Theme : Construction by AccessPress Themes