Każda firma chce mieć Klientów, którzy wracają. Nie wystarczy po prostu stworzyć grupę w sieci społecznościowej, potrzebny jest klub zainteresowania i to taki, w którym uczestnik odniesie oczywiście korzyści. Prawdopodobnie wiele osób słyszało lub wiedziało o premiowych milach. W niektórych firmach jest to szczegółowa lista Klientów, którzy gromadzą mile za zakup danych usług. Są takie w różnych dziedzinach. Wszystko tutaj opiera się na oczekiwaniu na moment, w którym Klient będzie mógł kupić coś za swoje bonusy, nie wydając ani grosza.
Innymi sposobami, aby zatrzymać Klientów są:
- bony upominkowe,
- przydatne i dochodowe biuletyny,
- nagradzanie Klienta, który dokonał już trzeciego lub czwartego zakupu w firmie,
- osoba VIP – grupa osób, które kupują coś więcej niż przedmioty codziennego użytku,
- przekraczanie oczekiwań – np. przy zamówieniu piszemy, że towar dotrze za 2-3 dni, a już następnego dnia jest on u Klienta,
- ładny, mały prezent,
- piękne opakowanie,
- dodatkowa usługa – jeśli sprzedaje się produkt i naprawia się go w razie potrzeby, zapotrzebowanie na niego będzie większe.